Arkadaşlar 6+4 haftalık hamileyim fakat doktora 5 haftalıkken gittiğimde rahmimde kanama varmış ve kese oluşmuş 6 haftalıkken tekrar gittim kanama devam ediyormuş fakat kesenin içi boştu doktor bir hafta daha beklicez dedi düşük olabilir dedi boş gebelik olabilir dedi ve şuan bana bir ilaç vermedi böyle bir sorun yaşayan varmı ?