Kızlar 12 haftalık hamileyim elime kına yaksam birşey olur mu fikri olan var mı
Kina doğal oldugu icin bir sorun olacagini sanmiyorum.
Bn kalcı oje sürdürdm şimdi kına dan hiç bişi olmaz