Damla93_ Selam kızlar detaylı ultrasona girdim herşey gayet güzel fakat doktor bebeğin idrarını tutuyo böbreklerde birikmiş dedi korkulcak bişey yok takip edicez dedi başına gelen varmı bebeğim erkek bu arada ne gibi sorun olur yapmazsa yardımcı olurmusunuz
Deletedmom327 Damla93_ merhaba canım gönderini yeni gördüm şu anda aynı problem benimde bebeğimde var bu hafta tekrar bi muayenemiz var.acaba siz nasıl çözümlediniz? Bi sıkıntı yaşadınız mı?
Nl-oguz3561 Damla93_ erkek bebeklerde cok gorulurmus kuzum benimki kiz benim kizimdada var 30+3uz suan
Damla93_ Deletedmom327 malesef çözümlenmedi büyümeye devam ediyo 20 cm kadar normalmiş büyüme bizim 7 oldu şu anda doğumdan sonra sünnet dedi doktor
Deletedmom327 Damla93_ kaçıncı haftadasın canım? Bu hafta bize radyolog bakacak artık ona göre tekrar değerlendiririz dedi doktorum
Tuba_11 Damla93_ bizimde böbreklemiz genişlemis 9cm oldu doktor bizede doğduktan sonra sünneti önerdi
Damla93_ Nl-oguz3561 bende 26 haftalık oldum bakalım artık hayırlısıyla doğsunlarda kontrol altına alınır artık
ZehraSavasir size cok guzel sunnet onermisler benim ozeldeki doktorum down sendorumu olabilir dedi dna testi istedi yaptirmadim hala kafama cok takiyorum
Damla93_ ZehraSavasir sakın yaptırma saçmalamış yani ikili taraman güzel çıktıysa sadece böbrek büyümesinden bunu nasıl çıkardı acaba