Tugcemir Kızlar sol kasığımda hareket ettikçe sanki bıçak saplanır gibi bir acı oluyor, yatarken hareket etmezkende ara ara oluyor bunu yaşayan oldumu hiç? Sizce nedendir?
Gizemabc Tugcemir ben de 35+4haftalık hamileyim. Bıçak saplanır gibi şiddetli olmasa da son 1 haftadır kasıklarım regl öncesi ağrısı gibi sızlıyor. Dün kontrolüm vardı. Doktorum bebeğin kafası çok aşağıya inmiş dedi. Sanırım bundan kaynaklanıyor
Ozlm_krn Bende 35 haftaligim bu aralar bendede kasikta agri oldu ama hemen gecti heralde yalanci sanci
SerifeEbrinc Bende 34+5 deyim afedersiniz ama her lavabodan sonra adet sancısı gibi sancı çekiyorum 5 dakikaya yakın. Daha birkaç gün önce doktora gittim ama bunu sormayı unutmuşum normal mi acaba