34+2 haftaligim malesef suana kadar bir kere bile enfeksiyonsuz tahlilim cikmadi ne yanmalar kasık agrilari cektim artik agri bobreklerime kadar vuruyor hic bi ilac fayda etmiyor gunde 3 litre su iciyorum temizligime cok ozen gosteriyorum hatta hamileligimin basindan beri bu lanet enfeksyon yuzunden iliski bile olmuyor ama yinede surekli var ic camasiri bile giyemez hale geldim disari cikinca mecbur giyiniyorum eve geldimmi asiri yanma basliyor 3 4 tane uzun gecelik aldim evde ic camasirsiz onlarla geziyorum pijama bile giyemiyorum 😔