Merhaba kızlar doğum yapalı 4 gün oldu normal dogum yaptim dikisim 2 tane ama nedenini bilmediğim içten çok kötü bir agrım var o his sanki bicak sapliyorlar gibi ve siddetli otursam oturamıyorum dönemiyorum lavaboya zaten çıkamıyorum aynı durumu yaşayanlar var mi ??😔😔