Herkese merhaba bende sonunda doğurdum
39+1 e randevum vardı ilçede oturuyorum akşam rüyamda nisanimin geldiğini gördüm sabah oldu uyandım hazırlandım eşimle merkeze kontrole gidecektik peçete ile kendimi lavaboda sileyim derken bı baktimki akıntım sanki hafif kahveringiydi takmadım o kadar belki deildir diye sonra ben yine her ihtimale karşı doğum cantamida alıp yola çıktık merkeze yetistigimizde hafif adet sancılarım vardı kontrolüm öğleden sonraydı ablama gitmiştik orada sancılarım biraz arttı bnde biraz sıcak su tutayım diye banyoya gittim su tutmamla birlikte nisanim geldi sonra duştan çıktım sancılarım biraz daha artmıştı eşim geldi hastaneye gittik ebeler muayne etti bir cm açıklık vardı nstde hafif sancım vardı doktorum yatış istedi ben yok diyince kızdı ikna etti beni yatış verdi evrakları halledip yukarı gidecektim ki ebeler biseyler ye hele gel dedi yedim biseyler eşimle ablamla vedalaştık gittim üstümü değiştirdim önlük giydim başladık beklemeye saat oldu akşam altı açıklık yeni iki cm olmuştu eşimle gorusturduler biraz konuştuk yine içeri geçtim saat oldu dokuz açıklık iki buçuk cm olmustu ardından ebeler ha bire muayne ediyor tabi perişan oluyor insan bu arada benim sancım belden deil normal adet sancısı gibi karnından geliyor sonra saat gece on ikide açıklık dört cm olmuştu artık sancılarım siklasmisti ve bele vurmaya başladı ve artık canım çok yanmaya başlamıştı saat ikide yine muayne ettiklerinde yedi cm olmuştum ve suyumu patlattillar sonra sancılar çok sıklaştı ben artık perişan olmuştum ıkınma hissin geldi saat üç gibi ebeler baktı tam açıklık dedi çömelip kalkmami söylediler cocukun kanala girmesi için biraz yaptım ama artık dayanamıyordum masaya aldılar ikinmam gelince ikinmami istediler saat üç buçuk civarıydı masaya çıktım başladım ikinmaya saat tam dörtte oğlum kaydı çıktı içimden rahatladım derken bu sefer kesisiz bı doğum yapmıştım ama yirtiklarim vardı onları diktiler dikişler acımadı ama ha bire içimi temizlediler sargı bezleriyle canımı yakiyordu oğlundan bı on dkka sonra eşimde çıkmıştı dikişler atıldıktan sonra yatağa geçtim oğlumu hemen emzirdim sütüm yoktu ama kolastrum gelmişti biraz onu verdim bu sefer yine alttan ha bire bakıyorlar kanamam varmı yokmu ha bire içimi temizlediler çok zordu hiç bişey kolay değil zaten doğum çok zordu perişan oldum ama rabbim yardımcısı oluyor insanın şimdi oğlum yanımda çok şükür 3200 50 cm doğdu çok şükür sağlıklı darısı tüm hamile arkadaşlarımın başına biraz uzun oldu kusura bakmayın...