Sekar Haftamdayım ve hala bebeğimizin ismine karar veremedik 🙈🙈 iki isim arasında kararsız kaldık sizce Kerem mi? Ege mi? 🤱🏼👪
hilobero Sekar Aslında şöyle bi düşündüm de iki ismide koyabilirsin bence çok arada kaldıysan güzel durdu gibi benim fikrim tabi😂 kararsızlık çok kötü bişey ya ben daha 5+6 yım yolun en başııı şimdiden bakıyorum 😂😂😂