Başka bi doktora daha test yaptırıp sonuçları değerlendirmesini talep edin. Eğer şekeriniz varsa ve cok yuksekse kullanmanız bebeginiz için de en sağlıklısı. Fakat diyetisyen desteği ile de.kontrol altına alınabiliyor diye biliyorum. Sekerinizi dengede tutmaniz bebek sagligi icin de onemli ihmal etmeyin.. Çok geçmiş olsun...