Emir Asaf bence Muhammed çok güzel bir isim ama peygamberimizin adını koymayı çocuklar kaldıramayabilirlermiş, onlara kızmak bile doğru olmazmış diye bir yerde okumuştum ne kadar doğru bilmiyorum. İnanışa bağlı biraz aslında ama bana doğru geldi. Ayrıca Asaf da çok güzel isim😊