Guligul hemen hemen aynı şeyleri yaşamışız. Dün 35+3tüm, doktor kontrolüm vardı. Haftanın başından beri de kasıklarımda inceden sızılar hissediyordum. Usgde doktor bebeğin başı çok aşağıya inmiş dedi. Biraz oanikledim. Ama neyseki nstdr sancım çıkmadı, çatı muayenesi oldum. Açılmam da yokmuş çok şükür, her şey yolunda. Günde 5-6bin yürüyüş yapıyordum. Doktor yürüyüşü azalt dedi sadece