Kızlar benimde çamaşırım ıslanıyordu akıntım vardı mantar olmuş dedi doktorum fitil verdi gecti gecen gün 1çay bardağı su geldi 26haftalık hamileyim.doktora gittim ped verdi rengi değişti.vajinal muayene yaptı sızıntı yok bebeğin suyu iyi dedi.dua edin arkadaşlar o pantolonumu ıslatacak kadar gelen su neydi.şimdi ufak ufak ıslamıyor ama ne bilmioruz .haftaya tekrar kont edecek.bebek hareket ettikce içim rahatlıyor.böle bişey yaşayan varmı? Dua istiyorum sizden