Kızlar 14 haftalık hamileyim. Bi anda çamaşırımın ıslandığını hissettim hemen baktım akıntıya da hiç benzemeyen yeşil su akıyor. Akıntı gibi değil ama baya geldi. Doktora gittim bebeğin suyu duruyor kalp atışı da iyi dedi. Gece gittiğimi için hiç ilgili bi doktor da değildi. İçim rahat değil bu yüzden. Aynı durumu yaşayan var mı