Gizemmasalmina Kizlar dün gece suyum ve nisanim geldi çok hafif ağrım var hala sancı falan yok sancılarını evde çekme taraftarıyım sizce her ihtimale karşı gidiyimmi hastaneye yoksa 5dakikada 1e düşene kadar bekliyimmi
miniiminee Gizemmasalmina canım aynı şeyi ben de sordum da nişan dediğim çok azcık pembe renkli kan gibi mi ben de aynı durumdayım sancı yok anlamadım ondan dolayı
Gizemmasalmina Enerji patlaması sadece o gün tüm ev işlerini tek yaptım karnımın altında biraz ağrı oldu duşa girmekle siyumun ve nisanin gelmesi bir oldu
Aynuradem Gizemmasalmina bugun bende ole yapmayi düşünüyorum butun ewi temizlicem insallahs bnmde gelir ya 🤲
Gizemmasalmina miniiminee benim hafif kahverengi şeklinde geldi ardından hafif hafif kanama şeklinde iç camasirim kirlendi
Gamzetoprak Sdktsdmr suyun geldigi için beklememelisin çünkü bebeğin enfeksiyon kapma riski var. İlk doğumumda benimde suyum gelmişti ama sancım ve acilamm olmadığı için hastanede iki defa damar yolundan ilaç verdiler bebek enfeksiyon kapmasin diye.