Benim bebeğim 1 aylık gaz sancısından 5 saat ağlayıp sonra uyuyabiliyor damlada kullanıyoruz ama pek etki etmiyor doktor 3 - 4aya kadar olacak dedi çekecez böyle maalesef ben sırtını okşayıp hafifçe vurup gazını çıkarmaya çalışıyorum birde bebeğinizi dikkatli bir şekilde yüzüstü yatırın gazını daha rahat çıkarır