Badevehande Kızlar merhaba hepinize🌸 Burası daha güzel happy kids e geçemedim😆 spinal sezeryan oldum güzel geçti ama tek sorun bel ağrısı😕 ilaçlarımda bitti 12 gün oldu tavsiyeleriniz var mı doğal çaylar gibi vs
Tz1 Badevehande ben hem korktuğum için hemde spinal olanlarda bel ve baş ağrısı hep kaldığı için genel oldum canım
Deletedmom124 Badevehande Doktora danissaniz keşke bende spinal oldum ama hiç bel ağrısı çekmedim çok şükür havalardan kaynaklı mi acaba daha yeni doğum yapmışsınız
Mondlicht Badevehande o kadar ağır bir bel ağrısı çektimki bir ben bir Allah bilir. Günde 3 tane ağrı kesiciyle duruyordum jeller spreyler hariç. Daha sonra sıcak su torbası koydum o rahatlattı ve ağrıyan bölgeye yakı yaptım oda baya iyi geldi bana
Badevehande Tz1 banada genelde bel ağrısı olanlarda ağrı olur dedi benim hiç ağrımazdı acaba altını filan değişiyorum diye mi ağrıyor
Deletedmom124 Badevehande ondan da olabilir canım 15 gün bana yardımcı oldular çok iş yapmadım umarım geçer bir an önce
07052019 Badevehande yok sıcak su torbası ödem toplamaya sebep olabilir çıplak tenine havlu bas soğudukça yenile
Badevehande Mondlicht bende günde 3 ağrı kesici 2 antibiyotik dayanamazsam parol da içiyordum geceleri😢
Mondlicht Badevehande inan aynı durumdaymışız alt değişmek bile işkence gibiydi. Ben bi ara depresyona girdim sürekli ağladım böyle kalacağım sandım ama geciyor zamanla hafifliyor Allahın izniyle
prenses_annesi16 Badevehande bel agrısı genelde kalıcı oluyo kimi tanıdıysam hep aynı durumdan şikayetçi
Tz1 Badevehande benimki 37 günlük gaz sancılarıyla uğraşıyorum masaj yapıp pışpışlamaktan hem kolum hemde belim ağrıyor senin daha iyi günler canım 5 saat boyunca ağlıyor sancısı başlayınca
Badevehande Mondlicht inşallah ilaçsız napacagımı bilmiyorum bi kutu daha yazmasını söyliycem yarın doktoruma
Kubradem Badevehande doktorum bana spinal in belde ağrı bırakma ihtimali çok zor ben de spinal doğurdum dedi. Doğumdan sonra emzirirken alt değiştirirken bele çok baskı yapıyoruz destekli oturmuyoruz diye ağrı olması çok normal ama spinalden kaynaklı değil. Duruş bozukluğu ve sürekli eğik olmaktan dedi. Önce belini sıcak tutup sonra dik duruş ya da bel korsesi kullanmanı tavsiye ederim