Alimsme selam bende kalp rahimim biraz uzun olacak ama işinize yarayacağını düşünüyorum.. ben bu durumu bekarken öğrendim yani aslında ablam kalp Rahime sahipti annemin ısrarları üzerine ultrason MR vs ben de kalp rahim olduğumu öğrendim. Daha sonra bir çok doktora başvurdum ve bana hepsi yapabileceğimiz bir şey yok evlenmeeen bir şey yapılamaz kiii evlensen bile bir kaç düşük yaşanırsa anca o zaman müdahale ediliyormuş.. doktor bana ablana göre iyi durumdasın demişti inanın çok zor ablam bir çok doktora gitti yani sayısızzz zaten devlet çok ilginlemiyor size de söyleyeyim nar hurma nar ekşisi limon maydonoz kefir bunlardan uzak durun ha şu ıhlamur nane limon da bunlar enfeksiyonu vücuttan atan şeyler olduğu için bebeğe etkisi var sık duş almayın gerçekten kötü bir durum farkındayım ama 10 günde bir falan oda saçınızı ayrı vücudunuzu 5 dk çok suya temas etmeyin yemek ve zaruri ihtiyaç haricinde kalkmayın.. zor hamile kalabilirsiniz. Normal erken doğum riskine karşı belirli bir haftada rahim ağzına dikiş atılıyor serklaj yapılıyor... bu erken doğumu önleyebilir doktorunuza sorun derim.. ben de şu an 11+3 hamileyim aynı bunları yapıyorum çok çok dikkat ediyorum Rabbim yardım etsin nasibimizde varsa olur yoksa olmaz ama tedbir bizden taktir allahtan kalp rahim olup doğum yapan çok insan var çok takıntı yapma dikkatli ol yeter. Geçmiş olsun