Elifusa Kızlar benm bebişim şuan 31 haftalık saatlerdir haraket halinde hiç durmadı 5 dakika bile durmuyor sürekli haraket ediyor tekmeliyor dönüyor bir sorun mu var acaba diye endişelendim çünkü dün çok sakindi 😐 bugünde hiç durmadı hiç
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Elifusa Doktoruma sormuştum.Aynı haftalarda dediğiniz gibiydi.Sağlıklı bebek hareketlidir dedi hareketsiz kalırsa endişelen demişti:)
Zade Elifusa Canım normalinden çok hareketli veya hareketsizse Dr an başvurman gerekiyor .. Ben bi acile gidip gönlünü ferahlatmanı öneririm
Ogzfnda Elifusa bizde 30 haftaligiz. 4-5 gündür hic yerinde duramıyor Bunu yazarken bile horon tepiyor😅
Umutlubirkadin Elifusa benimde 31 haftalıkken çok hareketli idi canım 😊 32 haftaya girince sakinleşti şimdi ben durtunce hareket ediyor 🤦😊 Hareketli olmasının keyfini çıkar zira hareket etmediğinde endiselenebilirsin 😊
Mondlicht Doğduğunda da hareketli olabilir bebiş. Benimki karnımda hiç durmazdı doğdu yine öyle🤭 sorun olduğunu düşünmüyorum
ZmrtDilaa Sağlıklı Bebek Hareket Eder Demişti Çok Benim Kızda Aynı Hazırlıklı Ol Yaramaz Olacak Dedi 😀🤭
lisansli_Mom49 Umutlubirkadin bizde 32+ 4 artık çok sakin yanı bazen endişeleniyorum normalde çok hareketliydi birkaç güne kadar
yagmur2019 Elifusa hareketli bebek sağlıklı bebektir benim oğluşum da hareketli maşallah doktorun da çok hoşuna gidiyor bu durumu☺️