Tucenur Benimde testte böyle çıkmıştı. 😊 Kan verdim sabahında 25 çıktı 😊 Daha çok yeni olduğunu biliyordum ama dayanamadım birde hemşire olduğumdan rahat kan aldırdığım için acele ettim 😊😊 Ama düşük çıkınca 2 güne bir tekrar istiyorlar seninde düşük çıkar. O yüzden 3 4 gün bekle derim çok acele etme sonra çok düşük çıktı acaba yükselecek mi diye stres yaparsın.. 😊😊 Hayırlı olsun şimdiden.. 😊😊