Tucenur benimde böyle çıktı canım 2 kere yaptım hatta yanlış mı uaptım diye kan değerlerim çok yavaş ilerledi şimdi 5 haftalık olmam lazım dün alttan muayene oldum leke geliyordu kesen çok küçük dedi ultrasonda görünmedi doktorumda 25 inde gel ultrasonda bakcaz demişti dün gittiğim doktor kimyasal olabilir dedi kafam Allah bullak. Ama çizik varsa 2. Siliktr olsa vardır. Ama kalp atışını duyana kadar heveslenme derim Rabbim hayırlısını versin ben çok heveslendim çünkü yarn doktoruma gitçem Allak bullak oldum .