Rusen123 MinnieMouse 4+2 gunlugum.. oncelıkle umarım sağlıklı olurlar. Benim temmuzun son haftalarına mı denk gelıyor emin değilim 😊
[silindi] bende MinnieMouse bende 5+2 temmuz 24görünüyor ama ben yengec burcuyum bebeğiminde yemgec olsun istiyorum 2 gün önce doğuracam 🤪
Kbrmrh MinnieMouse valla ben yengeçim. 2. Bebeğim de yengeç olacak inşallah. Oğlum 10 aylık ve kova inşallah anlaşabilirler. Babam kovaydı biraz zıtlaşıyorduk biz :)
milayerli MinnieMouse minikavakado Rusen123 [silindi] Ana-1 AnneyimHamileyim Sldmrt whatsapp grubuna katılır misiniz hanımlar?
Alin41 Rusen123 temmuzun sonlarıdır canım. Bende şuan 5+2 25 temmuz aynı zamanlara denk gelieoruz hemen hemen aslan burcu geliyor 😊😊
minikavakado MinnieMouse haziran sonu temmuz başı 😁 yengeç olcak nasipse kaçış yok 😀 şimdiden zorluyor beni
catlak_anne MinnieMouse yaaaa benim minik kuşum İkizler olacak biraz bahseder misiniz nasıl oluyorlar 😌
minikavakado MinnieMouse ay ben hiş bi yere kaydıramıyorum 😁 burçların zamanını kaydırmışlar ona mı inansak azcıkta
Ana-1 Benimde 6. Hafta :) kese göründü ama daha bebek görünmedi bu durumda olan var mi kızlar ben mi aceleciyim
MinnieMouse Ana-1 ben de ayni durumdayim, 6+2 de kese vardi bebek goremedik, 3 aralikta gidicez insallah kalp atisini da duyariz. Ben de cok endise ediyorum gereksiz kaygiliyim ama hayirlisi 😅
Edazim Ana-1 aynı durumu yaşadım. Bende ilk korkup telaş yaptım ama hiç üzülmeyin 6. Haftada bebek gözükmezmiş genelde çünkü bebek henüz çok küçükmüş. Diğer sebep ise bazı annelerin ultrason duyarlılığı diğer kadınlara göre daha zormuş.diğer sebep ise eğer alt karın bölgeniz biraz yağlı ise bebekte zor görülebilirmiş. 3 doktora gidip araştırınca bu bilgilere eriştim :) Vajinal ultrasonda görüldü benimki hiç istemeyerek yaptırdım acele ettim eğer bebek varsa görmek istedim çünkü ama zaten 10 gün falan beklesek bebek kendiliğinden gözüküyormuş an 8+5 günlük hamileyim ve her şey yolunda çok şükür yeni anneler sakın panik yapmayın bebek çok küçük olduğu için gözükmüyor :)
Shrozbek Ana-1 bende aynıyım 6+1 deyim geçen hafta keseyi gördük bu persem Be gidecez inşallah görürüz kendisini 😊
Burcu2121 Ana-1 benim de dün göründü 6+2de canım kalp atışını da duyduk birazcık sabır inş bi kaç gün sonra duyacaksın göreceksin 🤲🤲
MinnieMouse Saka bir yana cinsiyeti burcu vs onemsiz detaylar saglikli olsun hayirli evlat olsunlar her seyden once 🥰
Rusen123 Lutfen kaybetmeyelim birbirimizi , aynı durumda olanlarla konuşunca rahatlıyor insan .. ben korkuyorum her tuvalete gıttıgımde ödüm kopuyor .. sakinlesemiyorum :(
MinnieMouse Rusen123 sakin ol cok stres yapma, en kotuyu dusunmemek lazim tabi ki biz fazla kaygili davraniyoruz 🥰 her sey yolundadir bi problem olsa vucut belli eder diye kendimi rahatlatiyorum ben
Minikkus098 Rusen123 tatlım dün kontrolüm vardı bnde aynı şekildeyim doktorumda bu haftalarda evet sanki adet olmuş gibi hissedeceksin ama bu durum idrar kesesinden dolayı diyerek açıkladı bikaç haftaya geçicekmiş içimizi ferah tutalım 🙏🏻
AnneyimHamileyim 5+6yız 2 gün önce embriyoyu gördük miniğimin kalbi atmaya başlamış bile ❤️ Uygulamada doğum 20/07/2020 görünüyor
Sldmrt 7 haftamız bugün bitti. Temmuzun ortası gibi görünüyor bizim bebişin gelişi. Miğde bulantısından ve halsizlikten tükenmiş durumdayım
Simya Sldmrt ayvayı biras tuzlayıp ye canım bende senim gibiyim kusmaktan mide bulantısındam mahvoluyorm bide migren var bsey yemedikçe açlık migreni tetikliyor hic kendime gelemiyorm ama bi kaç gümdür ayva yiyorum tuzlayıp sonra midem rahatlıyo hemen yemek corba götürüyorum bseyler .. kendime geldim biraz
Mermermervee Bizde 7 haftalığız kuzular Allah herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah bende 1 hafta önce doktora gittim 6+1 bebek görünmedi bu hafta cuma gidicem inşallah görürüm