okyanus8731 canım bende mersinde yaşıyorum ben ilk kızımda doğuma kadar mersin şehir hastanesinde poliklinik 9 erkek doktor var ismini unuttum inan bütün kortrolumu oraya gittim çok memnunundum çok güzel ilgileniyordum ama doğumum üniversitede oldu ordanda memnun kaldım ikinci bebeğime hamileyim Üniversiteye gidiyorum Raziyye tapdikova memnunum ondanda maddi gücüm olmadığı için özele gidemiyorum ama devlet hastanelerinde gayet güzel bence ben ikinci bebegimde özel oda tutmayı düşünüyorum 100 200 TL fark odiyerek üniversitede doğumumu düşünüyorum