35+6 da gittim doktora nst de sancim cıktı benimde suyu ve kilosu iyiydi rahim ağzı uzunluğunda sıkıntı yok açılma yok ama ona rağmen bebek gelmek isterse kuveze girme ihtimalini düşürelim diye 2 şer doz ciğer geliştirici vurundum iki günde bilemiyorum neden bebeğin önde gitmesi veya kilosunun olması maalesef ki solunumunu etkilemiyor o çok ayrı bi durum sanki vurun dese daha mantıklı umarım zamanında gelir bebeğin ❤