Deletedmom_26 Rabiaaa nane yağı yada şimdi bebekler için aczanelrrde bulunun vikis var içinde nane yağıda var içinde bitkisel ürün ondan alıp şakaklarınızı ovalayın iui gelicekdr geçmiş olsun
zlemBerenZeynepKalr Baş ağrısı çok fena ilaç da işe yaramıyor ben de soğuk kompres yapıyorum rahatlatıyor biraz