Balkus Merhabalar,hamileliğimin 6.haftasındayım kahverengi akıntılarım başladı,perşembe günü doktor kontrolüm var sizce o güne kadar beklemeli miyim?yoksa acilen pazartesi doktora gitmeli miyim önemli bir durum mudur bilemedim:(
kitapkurdu Balkus gitmemizde fayda var. Korkutmak istemem ama benim de oldu düşük tehlikem olmuştu. Doktora gidene kadar progestan kullanım ve ilk fırsatta gidin
Prensesannesi96 Balkus cnm bende dün aynı şikayetle gittim benimde 5 6 arası olmalı hamileliğim alttan muayene oldum kanaman yok dedi daha çok çoğaldı Bu sefer akıntı önce peçete surttugum zaman geliyordu şimdi su gibi geliyor sabahtan beri . 😔. Kesen var ama 3 4 milim kimyasal olabilirsin adet görebilirsin dedi benimde yarın kontrolüm var yarın ultrasonda bakacaktık doktorumla ama dün gittiğim her ultrasonda gebelik göremiyorum alttan muayenede gordu kafam Allak bullak Alttan muayene yaptrmayın ondan mı acaba diye aşırı pişman oldum
Balkus Kbrashnn geçen hafta cumartesi belli belirsiz bir akıntım olmuştu tedirgin olmadım,birde bugün akıntım oldu ama bu sefer daha belirgin bir şekilde günde 2defa görünce biraz bi tedirgin oldum açıkçası
Balkus kitapkurdu tamamdır tavsiyeniz için teşekkür ederim🙏🏻o zaman pazartesi ilk işim doktora gitmek olucak
Madlen Prensesannesi96 panik yapmadan dinlen canım .Ama en erken şekilde gitmelisin.Benimde öyle başladı lekelenme hiç normal değil.Daha sonra ben de kanamaya döndü ve kanamalı bir gebelik geçiriyorum.Tabi ki aynı şey olacak diye bir şey yok.Önlem almakta fayda var 😊 Progestan verecektir mutlaka düzenli olarak kullan🙏🏻