Esinn76 Arkadaşlar 16+4 günlük hamileyim. Ve beyaz renkte akıntım var elliyorum bakıyorum beyaz sıvı günlük ped yetiştiremiyorum artık sürekli ıslak ne oluyor anlamadım kendimi çok rahatsız hissetmeye başladım altıma işemiş gibi resmen sizce neden
Yenianneadayi2208 Esinn76 bende de oluyor.Hatta bu aralar sarı renge döndü.İdrar yaparken yanma falan yok ama enfeksiyon mu anlayamadım
Sema__ 16+3 olduk bizde. Bendede o dert var devamlı iç çamaşırı degistiriyorum hemşirem günlük pedde onermiyor. Sanki bu ara çoğaldi bendede 😕
Esinn76 Sema__ Hep 16 haftalık olan bizlerde var nedense bu akıntı🤔 Evet işte bende sürekli iç çamaşırı değiştirmiyeyim diye günlük ped kullanıyorum onu da kullanmazsam tamamen deliririm heralde
2202020 Esinn76 sürekli değiştir günlük ped ıslak kaldığından daha çabuk enfeksiyon ve mantar yapar sirkeli su ile yıka
Sinemmdru Yenianneadayi2208 canım bazen benimde çok sarı olmasada sarıya çalar gibi oluyor ama enfeksiyon felan değil yanma vs kaşıntı felan yoksa korkma bence yine görün tabi doktorada için rahat etsin olabilir yani herkesin vücudu bir değil☺️
Esinn76 2202020 Değiştiriyorum ama dediğim gibi yetiştiremiyorum artık iki paket baya büyük almıştım içinde iki tane kaldı düşün :) Ne yapacağımı şaşırdım 🤷🏻♀️ sanırım bu kontrolümde doktoruma Sormayı denicem
Elif_t Esinn76 bende de oldu doktor normal demişti başka bi sıkıntın yoksa kaşıntı gibi. Günde üç dört kez çamaşır değiştirmemi önermişti
Gizemabc Esinn76 beyazsa ve kokusuzsa sıkıntı yok canım. Her gebede oluyor. 35+4 haftalık hamileyim, baştan beri kilodum hep ıslak. Sık sık çamaşır değiştirmek gerekiyor
Kocakafalimucizem Esinn76 canım 20 haftaligim aynısı bendede var sabah öğle akşam degistiriyorum çamaşırımı pamuklu ic çamaşırı kullanmaya çalış birde günlük ped bırakırsan hiç değilse enfeksiyona çevirmez önlemiş olursun