Ya bu nasıl oluyor bilmiyorum ben de perşembe günü dr a gittim dr aç mıyım tok muyum sormadan 50 mg şeker yüklemesi yaptırdı bana ben de tokdum sonuçta 148 çıktı hemşire sınırdasın diyet yapmalısın dedi 😧😧 bu tezt için aç olmak gerekiyor diye biliyodum