Mervezumra benim de ikinci hamileliğim çoraplarımı zor giyiyorum hatta yataktan zor kalkıp dönüyorum ama Halime şükür. Ya bu günlere gelmeden kaybetseydim?
Bazen ne konuştuğumuzu bilmiyoruz gerçekten. Allah başka dert vermesin. Bunlar ne ki? Asıl doğumdan sonra bel ağrısı, meme ağrısı, uykusuzluk. Bunları göze alamayan çocuk istemesin. O çocuğa da eziyet etmesin. Çocuğu dünyaya getiren, isteyen bizleriz o zaman şikayete hakkımız yok.