Tazeanne0134 eminegizem bende aynı durumdayım hele Bide beni hava değişimi etkiledi ki çok kötü hissediyorum kendimi ama parol icmemek içinde kendimi zor tutuyorum doğumuma az kaldı artık inşallah 32+2 haftalık hamileyim
eminegizem Tazeanne0134 maşallah buyuyor bebisler sağ salim alalim kucagimiza inşallah biz de 28+4 olduk kız mi erkek mi
SedaSevval10 Rabiaaydin ben bu şekilde geziyorum napsam aynı anneminde düşük tansiyonu biraz da ırsi galiba
Rabiaaydin SedaSevval10 aynen canım genetik benim annemin abimin ve benim düşük hep ne yapsak yükselmiyor 😊
Tazeanne0134 eminegizem oglum olacak Rabbim nasip ederse inşallah seninkinin cinsiyeti ne Rabbim hayırlı evlat nasip etsin inşallah