Benim doktorum 20. Haftamda soyledi. Daha önce gittiğimde 17 haftaliktim söylemedi ne olduğunu. Defterine erkek yapıp soru işareti koymuş bir sonraki gitmemizdede doğruladı erkek diye. Ben bile mesela renkliye giricem oradaki sonuca göre tam bilgi edinmiş olacağım. Çocuğun kordonuda gelmiş olabilir demişti. Senin için biraz erken demişler ama hayırlı sağlıklı sonuçlar alırsın inşallah. 😊🤗