Ucfjvukvfk Kizlar dikis yerim cok kasiniyor acaba iyilesiyor mu bide sezeryandan sonra kac gun sonra kendinize geldiniz
Mervezumra Ucfjvukvfk 1 hafta da toparladim ben kasinti evet normal bence doktor bana krem vermisti iz kalmasin diye onu kullandim ben kaşıntım cok olmadi
Aslihilal09 Evet cnm o iyileştiği için etin kaynıyo birbirine onun için kaşınıyodur dert etme ben 40 ım çıkana kadar zor ayaga kalktım kalksam bile anca tuvalete gidebilecek kadar kalabiliyodum ama herkesin aynı olmuyor