Nazrin97 Sizinde bebeginiz karninizdan awagda haraket edermi?oyle oldukta cok korkuyorum erken dogum olur diye.24.haftalik hamileyim
Deletedmom2224 Nazrin97 Bebeğin aşağıya vurmasından mi bahsediyorsunuz? Eğer öyleyse bu haftalarda aşağı vurması çok normal ki hemen hemen herkesin böyledir çünkü daha baş aşağı dönmediler ayakları aşağıya vuruyur 23+4uz benim bebeğimde aşağı vuruyor
AysennHE Nazrin97 bebek büyüdükçe asagı vuracak tabi ki daracık yerde kuzucuk ama içim rahat etsin derseniz doktorunuza sorun Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah Sağlıkla gelsin 🙏
Mervezumra Nazrin97 benim kizim hep asodaydi bende hep hareketlerini kasıklarimda hissederdim bi sknti yasamadim
Leyla9292 Nazrin97 benimde sizin haftalarda öyleydi sadece aşağıda vajinada his ediyordum bebek makat duruyordu onun için dedi doktor ayakları ordaydımiş 31 inci haftada döndü.
Mervezumra Nazrin97 buyudukce daha cok baski yapicak ben geceleri saat basi tuvalete giderdim ilk hamileligimde