Deryadefne23 Kızlar 2 aydr öksürüyorum balgamlı allah aşkına nasıl geçer bılen varsa desın kurtarsın benı bundan cok kötü ya😭😭😖😖😖
Ozuturk Deryadefne23 Geçmiş olsun. Doktora gitmeden geçmiyor ben de henüz tam iyileşmiş değilim tekrar kontrole gideceğim. Antibiyotik verdi doktor ek olarak da bitkisel şeylerle destekledim.