Fatma09 Çok fazla telefon kullanıyorum bebeğe ciddi zararları var mıdır ki bebeğimle ilgili bişyler araştırıyorum Happy Mom I takip ediyorum bu yüzden çoğunlukla elimde oluyor malesef sizler dikkat edebiliyor musunuz?
Ummugulsum_44 Fatma09 inanmazsınız artık televizyon daki yazıları net okuyamıyorum gözlerim bozuldu diye korkuyorum 😂
Saraalp Fatma09 zararı var mıdır bilemiyorum ama bütün sosyal medya hesaplarımı kapattım , çok vakit geçiriyordum. Sadece bu sayfayı takip ediyorum , bebek alışverişinde bile eşim seçenekleri sıraladı ben seçtim
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Fatma09 Radyasyon riski var.Tv hatta bilgisayardan daha çok telefonlar radyasyon yayıyor.Çok fazla telefon kullanmamalıyız ama duramıyoruz:)) yattığınız odada telefon bulundurmayın en azından gece radyasyondan korunun.
Fatma09 Tek ben değilmişim bazen vicdan yapıyorum zarar veriyorum diye ama engel olamıyorum alışkanlık olmuş 😔
Gizemkara21 Fatma09 Eskisine göre telefon kullanımı mı kısıtladım yastığımın altına koyardım öncesinde şimdi 3 metre ötemde duruyor telefon ama ister istemez de kullanıyoruz