Merhaba kizlar 2 aralikta 32 hafta olucam ve izine ayrilicam benim fiziksel sorunlarim nedeniyle sezeryan olacak simdi ben 32 de ayrilirsam ve 37 veya 38 de dogum olursa 40 a kadar olan haftami dogum sorasina ekleyebiliyor muyum yoksa o haftalar yaniyo mu bilgisi olan var mi