EnginDenizim Hazalk92 geçmiş olsun bisey olmaz canım ben 3 gün hastanede yattim gripten sabah aksam serum verildi bisey olmadi cok sukur 32+4 haftamdayim
Omerasafinannesi Hazalk92 Olmaz canim bende grip diye hastaneye gittim limonlu balli su yapip icmistim oda tansiyonumu dusurmus banada serum taktilar hemen duzenlesin diye su an 33 haftaligiz serum tuzlu steril su gibi bisey merak etme 😊