Ablamın bebegı daha 40 günlük tırnak batıgı var ayak baş parmagında hangı doktora götürseler bazıları amelıyat dıyor bazıları cok kucuk oldugu ıcın kaldıramaz dıo bazıları kremle gecer dıyor napcagımızj şaşırdık. Bebegi sürekli aglıyor yatmıyor bu nedenden dolayı canı yandıgı ıcın🤦♀️Bole bı durum yaşayan vrmı fikir verırmısınız 🙏