Hazanur bende asilama yoluyla gebe kaldim bende de cok olurdu adet sancilari gibi ama kacinci gunde oluyordu onu hatirlamiyorm sanirm bende 5 6 haftadan sonra olmaya baslamisti insallh tutmustur da yerlesme sancisidir dikkt edin agir kaldirmamaya falan