AyselAlper Kizlar 33+3 hamileyim. Bu sıralar taşınma telaşimdan dolayi sürekli ayaktayim ondan mıdır bilmiyorum ama vajina bölgemde agrilarim artti baya, bazen de kasılma gibi arada geliyor erken dogum yaşar mıyım ?🥺 böyle bir durum yaşayan var mı?
GoncAli AyselAlper ben canm. İlkini bu belirtiler ile 36 doğurdum. Dr. Git ve nst bağlan. Suan yine risk altındayım. 35 haftalığım. Asagi baskı var ve karnımda bir yerde toplanıyor. Ara ara belim agrimiyir. Bol bol dinlen dedi dr. Uzan dedi.
Seda_123 AyselAlper Normal canım benimde arada zonklama gibi oluyor 31+2 yim doğuma hazırlıyor rahim kendini
Fatima7 AyselAlper ben 30 haftalik hamileyim agrilarim cok ilk gebeligim ama su haftaya girdigimden vajina agrim kasik agrim bel agrim cok oluyor geceleri yerimde donemiyorum agridan normalmi ya erken dogum riskimi anlamiyorum bebegim asagina hiss ediyorum toplanmiş sanki midemin ustu boş🥺
Skn23 AyselAlper 32 33 den sonra hep oluyor o vajinal ağrılar . 36 oldum hala var çatı ağrısı normal yani merak etme canım😁
AyselAlper GoncAli teşekkür ederim canım. İnsallah bir sıkıntı yaşamayız ikimizde insallah pazartesi gidecegim hemen ben de
kubra6495 GoncAli 20+4 olduk artık 4-5gündür bende de kasıklarımda ağrı sancı oluyo idrar yaparken kasık bel ağrısı oluyo genelde sağ yumurtalığımda böyle bi acı oluyo banada bi kaç kişi erken doğummu ki dedi korktum daha çok erken özellikle yürürken daha kötü oluyorum yatarken otururken kötü yürüyemiycek hale geliyorum 🤦🏻♀️ Kontrolme bi hafta var daha
Gul94 Haftanıza göre yaşadıklarınız normal kızlar bebek kendini yerleştiriyor artık korkmayın Allah’ın izniyle sağlıkla gelsinler 🤲🏻
AyselAlper Gul94 ay canım insallah🙏 Youtube izledigim doktor videolari da aynisini diyor😊 ama ilk gebeligim oldugu için insan korkuyor. Acaba fatketmeden kendimi çok yorup bebege zarar mı veriyorum diye 😊
Metehanmoms Gul94 bende 29daym ama bazen çatı kemklerim o kadar acıyoki yürümekte zorlk çekiyorm ağlıcak seviyeye geliyorm otururken kalkarken yatakta dönerken 🙉
FulyAtik Bende de ayni durum var cok yorulduysan oda tetikliyor ben 2 gundur baya yordum kendimi baskiyi cok hissettim druma mesaj attim dr umda bugun söyledi dinlen eger devam ederse gel muayne edelim diye cok yorma kendini Allah kolaylik versin 😊
AyselAlper FulyAtik aynen canım o an anlamiyorum yoruldugumu sonradan başliyor acısı🥺 3 4 saattir devam ediyor özellikle sol tarafimda
GoncAli kubra6495 insallah değildir canm. Erken çatı agrisi başlamış olabilir gayet normal. Herkeste aynı samanda başlamıyor. Hayırlısıyla dr. Git icin rahatlar zaten rahimde kısalma falan varsa görürse belirti söyler erken olup olmayacağını. Gönlünü ferah tut
AyselAlper FulyAtik evet idrar yollarimda enfeksiyon vardi doktorum onun için toz verdi kullandim 20li haftalarda. Tekrar kontrol edilmedi belki de tekrardan bulaştim 🤨
AcelyaC AyselAlper ben daha 15. Haftamda yaşamaya başladım özel bölgeme baskı var gibi bi ağrı ama ayakta kalmaktan olduğunu farkettim dinlendikçe geçiyor inşallah seninkide yorgunluktandır 🙏🏿
AyselAlper AcelyaC insallah canim. Dedigin gibi ben de o durumu farkettim ama yine de yarina randevu aldim😊