Ruzgarhatice Ben cok memnunum,tabiki de telefon numarasını veriyor istediğin zaman yazabilirsin acil durumda arayabilirsin, daha doğrusu medilife da her doğum doktoru çok iyi ilgili insanlar.Fiyat olarakta doğum ücreti abartı değil, perşembe günü tekrar kontrole gideceğim.Gecen ay sormuştum normal doğum 1000tl sezaryan 1900tl demişlerdi.😊