Ya kızlar aslinda ben bebek arabasi icin baya baya erken oldugunu düşünüyorum çünkü 12.haftam yeni bitiyo ama eşim babybee nin cift yönlü olan bebek arabalrindan beğenmiş ve bu tarz seyleri şimdiden alalim son ayda hepsi beraber cok masraf olmasin diyo hakli bir yandan ama ben erken daha diyorum da sizce napayim.