tubaemrah45 Kızlar Aralık sonu doğum olursa Ocak yazdırabılıyor muyuz ? Ya da çok önemli mi yıl sonu yıl başı olması ??
Bsecill tubaemrah45 hastane doğum kağıdı veriyor diye biliyorum ben ona göre kayıt yapılıyor doğum kağıdında ne yazıyorsa onu yazarlar sanırım
ozgeya tubaemrah45 İstediğiniz tarih yazılmıyor artık,Hastane doğum raporu veriyor onunla gidiyorsunuz.isterseniz 1 ay sonra gidin yine raporda yazan tarih yazılıyor.
Ftmanzlm tubaemrah45 canım doğum raporuna göre yazıyorlar benim eşim nüfuscu kızım 29 subatta doğdu 1mart yaz diye cok ısrar ettim ama mümkün değil doğum raporuna göre dedi
Kaantoprak Ocak başı ocağın ortasına gelmeden doğumum gözüküyor ☺️ Afacanım erken gelirse diye bekleyim şuracıkta ☺️
FulyAtik Kaantoprak benimde 30 aralik gorunuyor ama ocagida bulabilir yada erken dogum yaparım belli değil 😂🤭
Jasminixx Elifelif1 geçenlerde bi kanun çıktı talep edersen doğum gerçekleşir gerçekleşmez nüfus kaydını direk hastane yapabilir diye nüfus müdürlüğüne gitmenize gerek yokmuş sonrada nüfus cüzdanı eve gönderiliyomuş
ZmrtDilaa Hayır Cnm Hastaneden Doğum Belgesi Veriyorlar Hastane Artık O işlere Bulaşmıyor Neyseee ooooooo nüfussa sorun oluyormuşş eski den oluuormuşş ama 🤔
Slnbsr tubaemrah45 doğum belgesi ile başvuru oluyor diye biliyorum, belgeye göre tarih yazıyolar sanırım, yapamazsın galiba ama emin değilim
mucizelerininannesi tubaemrah45 oğlum 28 aralıkta doğdu 4 gün bekleyemedi yani o yüzden ocak yaptırabilmek imkansız doğum kağıdında ne yazıyorsa o geçerlidir asla tarih şaşmaz değişmez.
gezentianne tubaemrah45 Artık okullar yıl değil ay hesabı alıyor,mesela ekim kasım aralık ocak şubat dogumlular aynı sınıfta oluyor
Esraygtf tubaemrah45 doktoruma sordum kesinlikle hayır dedi. Bebek doğduğu gün bakanlıktan gelip topuk kanı alınıyormuş bu yüzden doğum tarihi değiştirilemez dedi
Mervezumra tubaemrah45 farkli yazdirma gibi bir sansiniz yok cunku elinizde hastane kagidi ile nufusa gidiyorsunuz hangi gunse ogun yaziliyor