BRC90 Merhabalar 24.haftama giriyorum adet sancısı gbi hafif ağrı giriyor sol kasığıma son kontrollerim gayet normaldi yaşayan varmı acaba ilk defa oluyor biraz tedirgin oldum
edak BRC90 ben de 21+3 aynı his bende de oluyor neyin nesi anlamadım ama bu haftalarda olan birkaç kişide benzer yorumlar gördüm normal sanırım 🤷🏻♀️
ays_ays BRC90 benimde ağrım oldu o aralar sıcak su torbası yaptım ayağımınaltına koydum ayağını sıcak tut belki soğuk alanla alakalı olablr
BRC90 edak normal sanirim ama yinede endise ediyor insan ayaklarım üşüdü biraz bugün belki onunda etkisi olabilir
Fatmaahuseyin edak bende ayni 21+3 um karnim agrior ve ici yanior sanki adet olacakmisim hissi gibi tovbe yarabbim
BRC90 BRC90 ays_ays biraz ayaklarim üşüdü bugün sıcak su torbası koydum bende geçti gibi tedirgin oluyor insan en küçük bir ağrı da bile
BRC90 Fatmaahuseyin içi yaniryorsa idrar yolu enfeksiyonu olabilir dikkat et bol su iç bnde yasadim aynilarni yaşıyorum da hala:)