Saat olarak 16:00’da yenileniyo diye duymuştum bende🤷♀️ hastaneye gidip sıra almak içinse malesef sabah 5’te gidip sıraya girmeniz gerekiyo🙄 Bi yakınınız sizin için kimliğinizle birlikte sabah erken gidip sıraya girebilir. 8:30-9:00 gibi de muayeneler başlıyor