sofimam kizlar 2 hafta sonra sezeryana giriyorum,siz girərkən hangı bakimlari yaptirdiniz? malum hamileyim diyə tuylerle bashim dertde
Mervezumra sofimam sezeryansan 1 gun once komple agda yaptirdim sonra sabah makyajimi sacimi yapip gittim doguma
Aaygun Bende 2 hafta sonra gitcem ama sezaryen falan degil 39 haftamiz oluyoda çatı muayenesi olcam komple ağda yaptircam ben en rahati bence
Mervezumra ZmrtDilaa normalde almiyorlar mi makyajla oje ile almiyorlar onu biliyorum ama makyajin ne zarari varmis bilemedim😊
Bertug-Tugberk-Mom Bende ipek kirpik taktırmak istiyorum, makyaj sorun değilse o da değildir o zaman , aklıma takılmıştı 🤔