Kızlar dün şeker yüklemesi yaptırdım açlık 78 çıktı 50 mg şeker yüklemesinden 1 saat sonra tokluk şekerim 183 çıktı doktorum çok yüksek olduğunu söyledi acilen dahiliyeye gitmem gerektiğini söyledi bugün sabah dahiliyeye gittim tekrar kan verdim açlık 78 tokluk 100 çıktı ve şekerle alakalı hiç bir sorunumun olmadığını söyledi vücudum yüklemeye aşırı reaksiyon göstermiş olabilir tokluk şekerin çok çok iyi dedi başına böyle bişey gelen varmı acaba