Fatmaahuseyin ben son 2-2.5 aydir her aksam sabah çay yerine ihlamur içiyorum. Su an 30. Haftaya gircem nasip olursa bi sorun yok. Kuzenim ebe onada danıştım cok abartmadıgin sürece icebilirsin dedi. Aksam 2 fincan sabah 2 fincan içiyorum. Tabiki yinede doktoruna danışmanı öneririm. Kisiden kisiye değişebilir. Allah sifa versin insallahh