Hagag
Hagag biraz geç oluyor ama elimden geldiğince cevap vereyim. benim de 30 haftadan sonra siğil çıktı. ve devlet hastanesinne gidiyorum. iki ayrı devlet hastanesinde direkt sezeryan dediler. bir tanesi prensip olarak aktif siğil varlığında sezeryan yapıyoruz dedi. bu perşembe günü inşallah devlet hastanesinde sezeryan olucam. doktorlardan biri gebelikte çıkan siğillerin 6 hafta içinde kendiliğinden dökülebileceğini de ilave etti. bakalım doğumdan sonra görücez onu da.