merhaba kizlar ❤ 37+3 haftalik hamileyim 1 bucuk santim acilmam vardi gecen hafta sancim olmadığı icin çıkmıştım hastaneden. hep düzensiz ve gecen sancilarim vardi. dün belim hafif hafif sızlamaya başladı. gece rahattim bi sıkıntı olmadi . bugün sabah kalktım hafif hafif adet sancilari gibi agrilarim vardi aldiris etmedim yine yalancidir diye dakikada tutmadim . kalktim yürüdüm sancilarim yuruyunce hafif yükseldi rahme baski çoğaldı ama dayanilmicak agri çekmiyorum. sabahtan beri belimden kasigima gelen agrilarim var arada agri geldiğinde karnim sertlesiyor patlicak gibi oluyor. ama agrinin şiddedi çoğalmadı oturup tw izliyorum. sizce gerçek dogum sancisimidir