Hamileliğimin en basında gittim orda kan tahlili yaptırdım bakan kişi sedat bey i önerdi yengesi nin de gittiğini cok aşırı memnun kaldığını söyledi sorgusuzca gittik bizde , asla hakkımı helal etmiyorum ona. Henüz 5haftalık bebek kesede görünmüyor, kesenin şekli bozuk bunu kürtaj yapmamız lazım yoksa evde parça parça kanamayla düsürürsün dedi ve korkutarak ısrar etti bana.. Şoka girdik eşimle üzüntümüzü hayalkırıklıgımızı tahmin edemezsiniz Allah kimsenin başına vermesin. Ordan cıkıp devlete gittik, Dr değerlerimin normal oldugunu, bebeğin 1 hafta 10 gün İcinde kesede gözükeceğini Allah a tevekkül edip sakin kalmamı söyledi, gerçekten de öyle oldu sapasağlam hamileliğimi sonlandıracaktı Allah ından bulur inşallah🙏e nabızda gözüken sağlık geçmisime de ben de olmayan hastalıklar girmiş ailesağlıgında kontrol ederken gördüler şaşırdık, kendisinin ya mesleki` yetersizliği oldugunu ya da kötü niyetle bakarsam Allah affetsin merkeze para kazandırma niyetiyle böyle davrandığını düsünebiliyorum. Aklıma bu iki ihtimalden baskası gelmiyor ne yazık ki... İyice araştırın siz lütfen detaylı soruşturun birden fazla kisiden.